+48 91 4340050

# Bezpieczny Hotel

zyskaj zniżkę
kup voucher

ornament Zasady bezpieczeństwa i higieny w Park Hotel

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY W PARK HOTEL ZWIĄZANE Z PREWENCJĄ PRZED COVID-19

                        

Drodzy Goście,

Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Gości jest dla nas największą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną
w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym
i spokojnym pobytem w Park Hotel.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi zasadami.

 

RECEPCJA

Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość

Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry

Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi

Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta

Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych

Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym

Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku

Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników

Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o przyjęcie
ich do wiadomości i stosowaniu się do wytycznych

Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym lub apartamencie osób niezameldowanych

Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych, terminale dezynfekujemy po każdym użyciu

Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi

Codzienne wietrzymy i dezynfekujemy całą przestrzeń Recepcji

POKOJE

Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany i dezynfekowany, po wyjeździe Gości

Kierując się bezpieczeństwem personelu sprzątającego, pokój po wymeldowaniu Gości będzie sprzątany w miarę możliwości dobę późnej

Nasze procedury higieniczne przewidują dodatkowe dezynfekowanie ściśle określonych powierzchni i przedmiotów,
które mogą być najczęściej dotykane w przestrzeni pokoju, takie jak np.: klamki, uchwyty, włączniki, piloty TV, armatura łazienkowa, itp. 

Wietrzymy pokoje hotelowe oraz apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 30 minut

Ozonowanie lub zamgławianie jest zlecane specjalistycznej firmie zewnętrznej w miarę potrzeb

Pracownicy sprzątający pokój są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania
​danego pokoju

W trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z pokoi zbędne przedmioty i dekoracje, informatory

RESTAURACJA

W aktualnym etapie (stan na dzień 04.05.2020) restauracja funkcjonuje w ograniczonym zakresie. Wszystkie działania są zgodne z rozporządzeniami
Ministerstwa Rozwoju, zaleceniami sanepidu / WHO / Ministerstwa Rozwoju / HACCP i procedurami wewnętrznymi obiektu:

Zapewniamy możliwość zamówienia posiłków z odbiorem osobistym przez Gościa lub z możliwością dostawy w określonych godzinach
do pokoju - room service (bez dodatkowej opłaty za usługę room service), w specjalnych jednorazowych pudełkach hermetycznych lub na porcelanie
pod przykryciem (kloszem). W tym celu przygotowane zostanie dedykowane menu z informacją o alergenach. Sztućce i porcelana będzie
dokładnie wyparzana, każdorazowo po odebraniu ich z pokoju.

Codziennie wietrzymy pomieszczenia restauracyjne

Przed wejściem do restauracji udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk

W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych Gość nie może przebywać w przestrzeni restauracyjnej

Pracownicy restauracji wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki

Kucharze oraz pracownicy kuchni pracują w maseczkach ochronnych, jednorazowych rękawiczkach oraz czapkach kucharskich

Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce
oraz swoje stanowiska pracy

Regularnie odkażamy całą przestrzeń kuchenną

We współpracy z dostawcami dbamy o bezpieczeństwo dostaw produktów do części kuchennych.
Dostawcy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu

Wszyscy Pracownicy, mający kontakt z żywnością, przestrzegają zasad: BHP, HACCP, dobrych praktyk higienicznych i produkcyjnych,
każdy z nich korzysta z odzieży ochronnej takiej jak zmienne obuwie, czepki, rękawiczki, maseczki

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym

Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy

W toaletach ogólnodostępnych umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym

W każdej toalecie oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk

W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek

Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy toalety, klamki, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych

PRACOWNICY
Pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych

Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk

W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu

Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników

Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów

Zadbaliśmy o bezpieczne stanowiska pracy zachowując 2 metry odstępu, w przestrzeniach w których przebywają pracownicy

Sprawdź dojazd Wyznacz trasę
Zdjęcie w tle
Nagroda 1
Nagroda 1
Gault Millau
Gault Millau
Best Hotel Award
Best Hotel Award
Nagroda 5
Nagroda 5
Slow Food
Slow Food
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij