Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Gości jest dla nas największą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem w Park Hotel.
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi zasadami.
Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość
Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi
Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta
Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych
Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym
Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku
Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników
Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o przyjęcie
ich do wiadomości i stosowaniu się do wytycznych
Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym lub apartamencie osób niezameldowanych
Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych, terminale dezynfekujemy po każdym użyciu
Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi
Codzienne wietrzymy i dezynfekujemy całą przestrzeń Recepcji
Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany i dezynfekowany, po wyjeździe Gości
Kierując się bezpieczeństwem personelu sprzątającego, pokój po wymeldowaniu Gości będzie sprzątany w miarę możliwości dobę późnej
Nasze procedury higieniczne przewidują dodatkowe dezynfekowanie ściśle określonych powierzchni i przedmiotów,
które mogą być najczęściej dotykane w przestrzeni pokoju, takie jak np.: klamki, uchwyty, włączniki, piloty TV, armatura łazienkowa, itp.
Wietrzymy pokoje hotelowe oraz apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 30 minut
Ozonowanie lub zamgławianie jest zlecane specjalistycznej firmie zewnętrznej w miarę potrzeb
Pracownicy sprzątający pokój są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania
danego pokoju
W trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z pokoi zbędne przedmioty i dekoracje, informatory
W aktualnym etapie (stan na dzień 04.05.2020) restauracja funkcjonuje w ograniczonym zakresie. Wszystkie działania są zgodne z rozporządzeniami
Ministerstwa Rozwoju, zaleceniami sanepidu / WHO / Ministerstwa Rozwoju / HACCP i procedurami wewnętrznymi obiektu:
Zapewniamy możliwość zamówienia posiłków z odbiorem osobistym przez Gościa lub z możliwością dostawy w określonych godzinach
do pokoju - room service (bez dodatkowej opłaty za usługę room service), w specjalnych jednorazowych pudełkach hermetycznych lub na porcelanie
pod przykryciem (kloszem). W tym celu przygotowane zostanie dedykowane menu z informacją o alergenach. Sztućce i porcelana będzie
dokładnie wyparzana, każdorazowo po odebraniu ich z pokoju.
Codziennie wietrzymy pomieszczenia restauracyjne
Przed wejściem do restauracji udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk
W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych Gość nie może przebywać w przestrzeni restauracyjnej
Pracownicy restauracji wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki
Kucharze oraz pracownicy kuchni pracują w maseczkach ochronnych, jednorazowych rękawiczkach oraz czapkach kucharskich
Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce
oraz swoje stanowiska pracy
Regularnie odkażamy całą przestrzeń kuchenną
We współpracy z dostawcami dbamy o bezpieczeństwo dostaw produktów do części kuchennych.
Dostawcy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
Wszyscy Pracownicy, mający kontakt z żywnością, przestrzegają zasad: BHP, HACCP, dobrych praktyk higienicznych i produkcyjnych,
każdy z nich korzysta z odzieży ochronnej takiej jak zmienne obuwie, czepki, rękawiczki, maseczki
W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym
Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy
W toaletach ogólnodostępnych umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym
W każdej toalecie oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk
W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek
Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy toalety, klamki, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych
Pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych
Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk
W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu
Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników
Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów
Zadbaliśmy o bezpieczne stanowiska pracy zachowując 2 metry odstępu, w przestrzeniach w których przebywają pracownicy